Werkwijze bedrijven
Samenwerken met een gespecialiseerd uitzendbureau scheelt tijd, geld en risico! Transport en logistiek is uw core-business, het inzetten van vakmensen is onze specialiteit. Flexibiliteit is welkom in een schommelende arbeidsmarkt. Door ons grote netwerk aan getalenteerd personeel in de logistiek en transport, vinden wij via ons netwerk en wervingssystemen talent binnen uw organisatie. We houden van duidelijkheid en transparantie, naar onze medewerker toe en naar u als bedrijf. Daarom communiceren we vooraf altijd de salarisfactoren, zo weet u en uw nieuwe talent hoe we aan de slag gaan.
Om een zo goed mogelijk beeld te krijgen van de kernwaarden en gebruiken binnen uw organisatie, maken we graag kennis door middel van een bezoek. We nemen graag een kijkje in uw keuken, zodat we een duidelijk beeld krijgen van uw organisatie en welk talent daarbij het beste aansluit. Een kennismaking is altijd vrijblijvend!
Persoonlijk contact
Persoonlijk contact staat bij ons hoog in het vaandel. Logistiek24 begint een gesprek daarom altijd met de vraag ‘Wat zou jij willen?’, zowel naar medewerkers als naar opdrachtgevers toe. Alleen dan kunnen wij passende medewerkers voorstellen. Door ons zorgvuldige wervings- en selectiebeleid, waarbij we de juiste vragen stellen en dubbele referenties checken, scoren wij hoog op medewerkerstevredenheid en klanttevredenheid. Wij kunnen u ontzorgen door echt passend personeel te leveren en alle administratieve zaken goed te regelen.
Service
Wij helpen u graag bij vraagstukken ontremd de uitbesteding van recruitment. Wij bieden oplossingen op maat aan voor middelgrote en grote organisaties. Recruitment is een vak apart en verdient een serieuze aanpak binnen uw organisatie. Een samenwerking met Logistiek24 betekend dat u direct een team van specialisten in huis haalt. Daarmee wordt u onderdeel van ons netwerk en denken naast ons recruitment team ook onze marketingspecialisten mee om uw bedrijf en vacatures nog beter op de kaart te zetten.
Op- en afschalen
Een samenwerking maakt u flexibel. Door het grote netwerk van chauffeurs waar Logistiek24 de afgelopen jaren intensief mee heeft samengewerkt, kunnen wij snel op- en/of afschalen wanneer gewenst. Daarnaast kunnen wij een beroep doen op dit grote netwerk bij uitval van chauffeurs.
Administratieve processen
Bij Logistiek24 is de facturatie en verloning in eigen beheer. Dat zorgt voor snelle schakeling en veel flexibiliteit. Wij werken met de BI tool ‘Deltascope’. Wij leveren graag een bijdrage aan het digitaliseringstraject binnen uw bedrijf. Wij hebben de mogelijkheid om tools zoals een softwareplanningspakket, productiviteitstool en KPI-tool te bouwen. Daarnaast zorgen wij voor een stipte betaling, verloning volgens de inlenersbeloning en een goed pensioen via Stipp. Wij werken samen met een partij die Logistiek24 altijd op de hoogte houdt van (juridische) ontwikkelingen.
Marketing
Met een duidelijke huisstijl en merkverhaal weten wij onze boodschap over te brengen naar de buitenwereld en hebben wij in de afgelopen jaren een sterke merkbeleving weten neer te zetten. Consequent communiceren is voor ons daarbij heel belangrijk. Via opvallende advertentiewerving, een goed onderhouden database en internetsearch, maximaliseren wij de kans om het vinden van kwalitatief logistiek personeel voor uw organisatie.
Snel nieuwe mensen nodig?
Logistiek24 helpt u graag! Zoekt u als opdrachtgever of transporteur een vakbekwame chauffeur of ander logistiek personeel? Met behulp van onderstaande link meldt u razendsnel een vacature aan bij Logistiek24. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om de verdere details en passend advies te bespreken.
Waarom klanten kiezen voor Logistiek24
✅ Personeel dat past binnen uw bedrijf
✅ Snel gekwalificeerd personeel
✅ Flexibele inzet van extra handen
✅ Transparantie in tarieven
✅ Geen administratieve rompslomp
✅ Eigen contactpersoon
✅ Personeel waar je blij van wordt!
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️Wij zijn trots op een 5,0 kandidaat en klantbeoordeling!